Inspirational speaker
Communicatie is het moeilijkste wat er is: om aansluiting te vinden bij degene aan wie je de boodschap over wilt brengen.
Laat mij het daarom doen.
Moet de nieuwe visie en missie worden uitgelegd aan de medewerkers?
Laat mij het doen, juist in begrijpelijke - alledaagse - taal (dus geen moeilijke en dure woorden) en voor de medewerker gewoon een makkelijk te begrijpen boodschap.
Is er zorg over de kwaliteit?
Laat mij uitleggen hoe verkoop en marketing werkt (anders dan men altijd denkt ;-)).
Een nieuw pand?
Laat mij uitleggen wat je verwacht van de medewerkers (en wat dan ook blijft hangen).
Mijn eigen verhaal is ongeveer gelijk aan dat van de meeste mensen.
Dus ben ik prima in staat om mij in te leven in elk ander persoon.
Het gaat er daarnaast ook om hoe het gebracht wordt en hoe het overkomt, kortom: welke impact dat het verhaal heeft. Komt het binnen ja of nee.
Wil je, ga je, moet je iets veranderen dan heeft een verandering altijd een keerzijde.
Wees bewust van de gevolgen van de keerzijde van deze medaille.
Optimalisatie, samenwerken, omgaan met collega’s en managers, kwaliteit leveren, het
verschil tussen werknemers en medewerkers.
Alle facetten worden aangestipt. Met de punten uitgelicht die op dat moment belangrijk zijn voor jouw organisatie.
Mijn verhaal is altijd gebaseerd op basis van 3 pijlers:
- Gelijkwaardigheid
- Vakmanschap
- Betrokkenheid (creëren) van alle medewerkers
Werken aan tevreden medewerkers, waarderen van vakmanschap, uiten van ongenoegen: het kan allemaal met de eigen eenvoudige maar krachtige tool Het Vizier.
Door middel van deze tool in combinatie met mijn (begrijpelijke) verhaal blijft het verhaal van jouw organisatie hangen!